دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توافق مدافع استقلال با ‌ترابوزان اسپور ترکیه

مدافع تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسید.
کد خبر : 296706

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید مجید حسینی پس از کش و قوس فراوان بالاخره با باشگاه ‌ترابوزان اسپور ترکیه مذاکره کرد و در نهایت با نماینده این باشگاه به توافق رسید.


نمایش موفق سید مجید حسینی در سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه 2018 باعث شد این بازیکن زیر مورد توجه یک باشگاه ترکیه‌ای قرار بگیرد. در قرارداد مجید حسینی با باشگاه استقلال هم آمده بود که در صورت پیشنهاد خارجی، این مدافع با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند جدا شود و حالا باشگاه ترابوزان اسپور پس از توافق مالی با حسینی، حاضر به پرداخت این مبلغ شده است.


البته قبل از اینکه سیدرضا افتخاری (‌مدیرعامل سابق استقلال) از این باشگاه جدا شود به حسینی پیشنهاد مالی خوبی داده بود و همین موضوع هم باعث شده بود که حسینی قید سفر به ترکیه را بزند اما تغییرات مدیریتی که روز گذشته اتفاق افتاد و افتخاری از سمت خودش استعفا داد باعث شد این مدافع باز هم برای انتخاب تیم جدیدش در فصل آینده دچار چالش شود.‌ ضمن اینکه به خوبی می‌دانست با رفتن افتخاری دیگر از آن پیشنهاد مالی خوب خبری نیست از همین روی در اولین فرصت با نماینده تیم باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه مذاکره کرد و به توافق رسید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: سید مجید حسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته